Söta små djur

Nikon D3100 / 55-200mm
 
Vi hade otrolig tur i helgen, för på lördag morgon regnade det när vi åkte, och det regnade medans vi åkte.
Men när vi kom fram så var det soligt och sjukt varmt så vi bytte om och sen fick vi soligt och varmt hela helgen utom på söndag eftermiddag en stund, då regnade det lite men sen kom solen fram igen.
Har fixat med bilder, skrivit ut några och gjort egen framsida & baksida till den nya kalendern jag köpte i valbo igår.
Resten av tiden har jag suttit och spelat sims, har börjat med det igen efter att tagit en lång paus, hehe.
Imorgon ska jag baka två sockerkakor till morbror som fyller 50 år på torsdag.
Mamma och Anton har bakat några kakor till honom idag, och jag bakar imorgon och mamma fixar smörgåstårtan imorgon.
Mamma, jag och Anton kommer gå dit redan på förmiddagen för moster skulle komma dit då.
Vi kommer nog vara där i stort sätt hela dagen utom att vi nog åker hem och äter en lättare lunch/middag.
Min statistik krånglar nu igen, så får hoppas blogg.se svarar vad jag ska göra snart..:/
Som ni ser så har jag gjort om bloggdesignen, blev ljus gul/beige igen.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: