The future is waiting for you

 
Fotade den gamla klockan vi har i stugan igår.
Vi åkte upp dit och fikade på eftermiddagen igår, skulle ha badat men då var grannarna där och jag gillar väl inte dom speciellt så ville inte bada... Hade med kameran och den mesta till den så blev några bilder som kommer upp här senare. Bland annat den som jag använde till den nya headern och bilden i själva klockan.:)
När vi kom hem så åt vi och när pappa klippt gräset så spelade vi badminton. Bollen hade redan börjat gå sönder lite, så vi spelade tills den gick sönder helt, haha. (heter det boll i badminton föresten?)
Har inte hunnit gjort något idag än, solen lyser men det än inte speciellt varmt ändå.
Senare idag kanske jag går en runda och fotar lite, eller så är jag för slö och blir hemma hela dagen.
På söndag kväll kommer Tezz hem från sin mamma iaf så då blir det väl att va med henne en hel del under resten av sommarlovet.:)
Nu ska jag gå ut och njuta av solen!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: