Varmt och skönt

 
Konstigt nog vaknade jag före både mamma och Anton idag.
Jag som alltid brukar sova längst om dagarna, haha.
Runt kanske kl.12 så åkte vi till bergby och fikade, sen åkte vi en sväng i hagsta, bergby m.m och sen hem.
Spelade lite "fotboll" med Anton sen hjälpte jag mamma bära ut nå bräder typ.
Nu sitter jag och lyssnar på musik men funderar på om jag kanske ska gå ut och fota, för solen tittade fram tidigare idag och det är sjukt skönt ute.
Vill ju inte slösa bort dom få varma dagarna vi får, tror det skulle bli ganska soligt imorgon iallafall, kanske åker till stugan och badar eller något isåfall.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: