Dagen som varit

Fredag! Gud vad dom här sista veckorna har gått fort.
Men som sagt så är det fredag idag, vi har haft bergbymaran idag.
Fast Christine, Mickis och jag gick, Vilma och Emilia gick också men dom stack före efter en stund.
Det var som en terrängbana vi sprang/gick, tog väl ungefär 40min för 4km.
Lyxigt för dom som tränade på sångerna till skoavslutningen, dom slapp ju springa/gå.
Sen gick jag och Mickis tillbaka till skolan och hämtade jackor och sånt och gick till Ica.
Vi slutade 14.00 idag och bussen gick 14.10 så vi behövde inte vänta så länge på den.
Har lyssnat på musik, läst igenom bloggar och tittat på lite bilder och halv 6 åker jag till stallet för sista lektionen.
Vet inte vad vi ska göra då Lisa sa att det fick bli en överraskning.
Vill helst ha typ Molly eller Homer, helst Molly då det är sista gången förmodligen jag träffar henne.:(
Fortsätter ju inte på ORF till hösten, fast kanske åker dit och fotar tävlingar m.m ibland och bara tittar på andra lektioner. :P
Imorgon runt 08.00 ska vi sjösätta båten för i år, äntligen! Så snart kan vi åka ut på sjön igen.
Fotade igår kväll när solen höll på att gå ner så kommer nog lite såna bilder och imorgon kanske bilderna som pappa fotar idag kommer.;)
Kommentarer
Postat av: Emma

Lust att fråga mig något? :)

2012-06-09 @ 16:22:18
URL: http://amator.blogg.se/
Postat av: Myran

Tack så mycket =) Ne, fattar inte heller hur någon orkar hålla på så. Det mår man väl inte bra av?? :P

2012-06-09 @ 22:43:44
URL: http://trinnie.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: