Sommar, vart tog du vägen?

Man kan ju fråga säg vart sommaren tog vägen, såg ju bra ut för någon vecka sen.
Iaf så fick vi sluta en timme tidigare idag, så följde med Christine och Vilma hem till Vilma.
Där studsade vi studsmatta. fotade och hade bara roligt.:)
Åkte hem med 16.10 bussen och satt mig framför tven och tittade klart på en film jag spelade in igår kväll. Sen ringde Tezz och frågade om vi kunde va så hon kom och vi va en stund och bestämde att hon skulle sova här eftersom vi är lediga imorgon. Så nu ska vi spela nå spel sen sover vi nog, har tittat på Alcatraz och varit ut och studsat lite.
Om Christine hör av sig vilken tid skolbandet ska spela på hembyggdsgården imorgon så åker jag nog dit och fotar och på kvällen så är det ridning. Orkar egentligen inte rida men bara imorgon och på fredag kvar nu.
Kommentarer
Postat av: Louise

varför orkar du inte rida?! tacksam för svar i inlägg!

2012-06-06 @ 08:42:47
Postat av: wilma :)

Håller med Louis!? svara i ett inlägg!

2012-06-06 @ 11:43:16
URL: http://wi5lma.bloggplatsen.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: