Armen gör ont

Usch, jag gillar verkligen inte sprutor.
Vi fick ta den halv 10.00, sen så satt vi utanför i typ 20 minuter.
Kände mig lite yr och mådde illa efteråt men det gick över men istället
fick jag ont i huvet och det håller fortfarande i sig. Men annars har den långa måndagen gått ganska fort.
Det var ju skola till 10 i 4, men vi gick kvart i för att hinna med bussen.
Den kom när vi var vid mammas jobb ungefär så vi sprang mot den men typ precis när vi kom
till den så stängde dom dörrarna och körde iväg.o.O Jävla idioter som kör bussar!
Så pappa kom och hämtade Ellen och mig, nu har jag ätit och nu ska vi till morbror och fika lite.

Vill även säga ett stort grattis till Marie som fyller år idag! =) Kram på dig!
Kommentarer
Postat av: Marie

Men du är ju gulligaste alltså, tack för vad du skriver om mig här, hann ej kika intill er igår, men nuså =D



Ohh hoppas att du mår bättre idag

kramar

2012-03-27 @ 12:09:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: