Även idag lyser den


Även idag lyser solen varmt och fint.
Ca 7-10+ i solen och 2+ i skuggan.
Pappa väckte mig halv 10 och sa att Cathrine ringt och sagt att hon skulle åka till hov och tass en sväng och att hon kunde hämta upp mig här nere då. Så snart hämtar hon mig och vi åker till hov och tass, sen åker vi till Trödje och senare idag rider jag väl Metro en sväng. Annars blir det väl att fota och så där.:)
Så alltså blir det ingen mer bloggning förns ikväll, men då kommer det även lite bilder, så ni har ngt att se fram imot.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: