Bad day


Har inte haft det speciellt bra idag, är så himla trött.
Igår somnade jag redan klockan nio, egentligen skulle jag tittat på Ghost Whisperer.
Men mamma spelade in det, som tur var.. Idag skulle jag ha ridit, men ridlärarn var sjuk och
hon är ju vikarie för våran riktiga ridlärare så vi hade ingen annan vikarie som kunde ta lektionerna.
I skolan har vi haft musik, roligt! Och sen efter det hade vi elevensval, jag fick matematik, men jobbade med svenska istället, men ska försöka byta till något annat.
Igår var jag ju så trött så försökte blogga, men det blev ju inget som ni ser.
Vill att det bara ska bli helg så jag får soovaa och fota!:)
Kommentarer
Postat av: kajsa

jag är också gaalet trött!

fin bild =)

2012-03-07 @ 17:20:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Marie

ussscch då, låter som en motig dag lite får hoppas att du får en bättre kväll



Fin bild

2012-03-07 @ 18:30:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: