Bortslösad Lördag

Ännu en lördag som jag bara sitter vid datorn och inte gör något annat.
Mamma har bakat hela dagen, pappa och anton var till stugan en sväng men jag orkade inte följa med.
Så jag fotade en snabbis på blommorna och lite andra små saker, sen så har jag bara suttit här.
Slösat bort sin dag kallas det, imorgon ska jag försöka åka någonstans så jag får fota.
För enligt pappa skulle det bli sol och riktigt fint väder imorn.
Det är dressyr tävling på Orf men det är så tråkigt att titta på dressyr så vill inte
åka dit heller och fota..
Har iaf fotat bokeh bilder och några vatten bilder, fast vatten bilderna blev inge bra då jag inte orkade
anstränga mig till att få fina bilder.
Kommentarer
Postat av: kajsa

häftig bild :)

hoppas att du får en trevlig lördagskväll!

2012-03-24 @ 18:42:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

sv. tack så jättemycket =) Hoppas allt e fint med dig =)

2012-03-24 @ 22:00:01
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: