Stallet idag<3

Skola till halv 12 idag, sen åkte Ellen, jag och Madde till hamrångefjärden och gick till Ellens mormor.
Vi började att mocka och sen tog vi in Lillen och ryktade honom och så.
Sen gick vi ut på en promenad med honom, efter ett tag fick jag sitta upp och rida barbacka en sväng.
Efter en stund satt jag av och Madde hoppade upp. När vi kom tillbaka hem så
fixade vi honom lite och sen släppte vi ut honom i hagen igen.
Han fick gå ut utan täckte för den var ju så soligt och varmt ute.
Vi satt oss i höet som ligger ute i hagen och jag fotade Lillen lite då och så.
När vi suttit där ett tag så började vi städa i stallet, vi tog bort allt spindelnät
och Ellen och madde fixade lite på en hylla som finns i stallet där.
Och jag tog bort all spindelnät, när vi var klar med det så smörjde vi träns, sadlar och lite andra saker.
Madde gick hem strax efter det och 10 i 5 gick Ellen och jag till bussen.
Den var 10 minuter sen, skulle ha kommit 10 över men kom 20 över...
Fotade ganska mycket, ellen fotade några bilder när jag red också.
Bilderna kommer upp imorgon, ska försöka ladda upp en video som Hanna
ville ha upp sen ridningen i onsdags också.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: