Grå lördag

Vädret blev ju inte precis vad jag hoppats på, det regnar och är inte kallt iallafall.
Solen försöker tränga fram sig men nejdå, molnen stannar kvar..
Mimmi väckte mig runt 07.00 och sen låg jag och läste bloggar på mobilen en stund.
Hatar verkligen Mimmi när hon kommer som nu en lördag morgon och väcker mig,
för mamma och pappa stänger dörren in till sig så att hon inte ska gå in där och väcka dom.
Men jag har hunnit äta frukost, fotat lite inne, testat en sak här på bloggen och nyss var
jag ut med min bästa vän kameran och fotade lite. Går nog ut en sväng till senare.
Men idag hade jag tänk börja på en ny header, har några nya härliga vår bilder.
Bilden ovan är en bild från igår, älskar verkligen att fota skyltar m.m.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: