Halv åtta hos mig

Idag har det varit så varmt och skönt ute, det blåste lite men det blåste varmt för första gången i år.
Gick till 20 i 4 i skolan, Ellen, jag och Mickis stack 20 i fast vi egentligen slutar 10 i..
För vi vela hinna med bussen som gick kvart i, vi har ju syslöjd sista timmen.
När jag kom hem så duschade jag och sen gick jag ut och fotade en stund.
Imorgon efter skolan åker Ellen och jag till hennes mormor och morfar och fixar i stallet och sånt.
Tar kanske med kameran, får se om den får plats i skolväskan.
Men nu ska jag gå ner och titta på Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och sen Det Okända.
Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Oj du hade tevekvällen uppbokad ser jag minsann. Men det gör du rätt i då du gått så länge i skolan idag, oj vilka långa dagar



Kramar

2012-03-12 @ 20:01:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: