Ljuset från fönstret

Fotade lite när jag kom hem från skolan idag, vädret ute är ju inte direkt skojsigt
så fick bli lite blommor m.m från när mamma fyllde i onsdags.
Använde ljuset från fönstrerna för att få till lite mjukare känsla i bilderna.
Blev faktiskt riktigt nöjd, självklart är dom lite redigerade också.
Imorgon ska vi på kalas hos moster, pappa sa att det inte skulle bli bästa väret då heller
så blir nog ingen speciell fotografering. Kanske några såna här inomhus bilder.
Men ikväll ska vi nog äta lite, slöa framför tven och titta på hockey matchen som Brynäs spelar!:D
På påskafton nästa helg ska vi kanske vara hos farbror, tror inte vi bestämt något ännu, vet inte riktigt.
Vad ska alla ni göra under påsk & påsklovet?:)
Kommentarer
Postat av: Marie

jättefiina bilder du fotat

2012-03-30 @ 18:02:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: