Love Secretariat♥

Man kan inte göra något annat än att älska den filmen, att kärleken till ett djur är så starkt.
Det häftiga är att en som jag känner, hennes gamla hästs pappa var just Secretariat.
Min nya favorit film? Abslout! ;)
__________________________________________________________________________________________

Nu ska jag nog sova snart, ska läsa lite bloggar och titta lite mer på vanliga tven.
Men sen blir det nog sängen för min del, är rätt trött, har varit en lång dag även fast det gått ganska fort.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: