Några sanningar om mig

Har inget speciellt att skriva om så tänkte att ni kunde få veta lite smått om mig.

1. Jag blir väldigt lätt förbannad och arg på småsaker och när någon retas, händer att jag hamnar i bråk och slåss ibland (inte nu mera, men i 5an hände det)

2. Jag är VÄLDIGT envis, jag får oftast som jag vill ha det. ;)

3. Jag hatar alla småkryp som finns, myror, spindlar m.m.

4. Jag ÄLSKAR min kamera, men inget slår hur mycket jag älskar Miss Molly!♥♥Gullis ponny♥

5. Jag tycker bäst om våren, för på sommaren kommer alla kryp fram efter vintern


Det var inte dom mest intressanta sanningarna om mig, men ja..
Tänkte fixa ett litet tidsinställt inlägg till imorgon, för går i skolan till halv 4.
Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder, så kika in lite imorgon. ;)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: