Min söndag

Idag har det varit sol men tyvärr inte så jätte varmt.
Vaknade runt 09 tiden, sen runt halv 12-12 tiden tror jag så åkte pappa, jag och morbror
upp till Heden och gick en väg där, kameran var som vanligt med och fotade
några fina natur bilder. En av dom är den här ovanför.
Imorgon ska vi ta spruta i skolan, tänker INTE krångla och smita undan.
Däremot så kommer jag gå hem efter att vi tagit den, så blir ingen 10 i 4 måndag för min del, glaad!
Och nästa måndag ändå så ska jag åka till tandläkaren och dra ut en tand, så då ska jag få vara ledig
hela dagen även fast jag drar ut den på morgon typ kl 07.40.;)
Hoppas ni haft en toppen söndag men nu måste jag plugga engelska glosorna.
Kommentarer
Postat av: Marie

Men det kommer gå bra att ta spruta, samt att skönt att ha det gjort =D

2012-03-25 @ 17:56:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: