Några godingar

Har ni sett vilka mumsiga kakor!
Eller ja, bilden i mitten är ingen kaka men goda hallon.
Har lite fler bilder men har inte riktigt tid med att ladda upp fler nu.
Har fått hjälp av Marie lite med stilmallen hit till bloggen, tack underbara du!:))
Jag har varit ut och gått en sväng nu på eftermiddagen också, har bara ont i huvet nu
så kunde vara ute lite. Fotade några motljus bilder + lite knoppar på blommor/buskar och sen järnvägen.
Det är så skönt att det inte går några tåg här så man kan använda järnvägen till att fota med.
Bilderna från promenaden kommer ev imorn, kanske gör en tidsinställt, slutar halv 4 i skolan.
Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så gottit, samt klart att jag hjälper dig =D

kramar

2012-03-28 @ 22:41:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Det låter bra det!

Jodå, här är det väl sådär. Lite krasslig i halsen osv. Men de ska nog gå bra :)

Dagens planer?

2012-03-29 @ 06:58:36
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: