Var tar solen vägen



Var tar solen vägen på helgerna?
Den var framme när jag vaknade idag och jag han ut och fota en snabb sväng.
Men nu har den försvunnit, hoppas det är soligt eller iaf varmt och att det inte regnar imorgon
så vi får rida på ute banan på ridningen.
Bilderna från igår kommer idag och videon från ridningen i onsdags kommer kanske också upp.
Men min dator brukar låsa sig när jag ska ladda upp videos på youtube...
Fickc lust att baka idag, men orkade inte så kanske gör det på förmiddagen imorgon istället.
Kommentarer
Postat av: Ida :)

hej, kan jag följa med o titta på när du rider imorn? :)

2012-03-17 @ 13:18:35
URL: http://ryttarida.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: