Värsta dagen på veckan

Idag är det sista dagen på sportlovet, eller det tog slut igår men idag har vi studiedag.
Så imorgon börjar skolan igen då, och kan ni tänka er att jag har inte sovit längre än till halv 10
på hela sportlovet. Och jag som vanligtvis sover till halv 11-11!
Värsta dagen idag, eftersom det är skola imorgon..
___________________________________________________________________________________
Idag väckte pappa mig sju, klädde på mig och sen stack hela familjen till gävle.
Mamma skulle göra någonting på sjukhuset och jag skulle till tandläkaren.
Jag spännde tandställningen, så är lite öm i tänderna nu.
Sen gick vi och fikade, vi var helt ensamma nere på nian där på fiket, myys!
Pappa och Anton gick in på någon affär medans mamma och jag gick in på H&M, fick en jacka av mamma.
Kanske kan ladda upp en bild på den imorgon.
När vi kom hem så cyklade jag ut till ellen, vi gjorde typ inget tan slöade mest framför tven.
Men imorgon direkt efter skolan ska jag till Ockelbo och dra ut min sista jävla tand.
Men fan heller om det gör ont, då går jag aldrig till dom där feta idioterna som tydligen kallas tandläkare igen..!!
Och på onsdag är det ridning, hoppas på Molly. Men tror jag får henne!!♥♥


Gammal bild men orkade inte ladda upp någon mer
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: