Gävle resa med klassen

Var ju på bio i Gävle med klassen idag, filmen var inte så bra men resten av dagen har varit helt okej.
Fast har inte ätit något idag utom frukost så tror jag måste leta reda på något innan jag åker till stallet.
Vi satt ute och åt direkt efter att vi klivit av bussen sen så gick vi in på bion och satt oss.
Vet inte hur länge filmen höll på men runt 1timme och 30 minuter kanske? Sen samlade vi oss utanför när filmen var slut och gick en prommenad till nå lekpark och där var vi i kanske 30-45 minuter...
Fast jag stog bara och tittade på lite, orkade inte göra något. Men varmt var det iallafall. Men sen gick vi till bussen och på den var det nästan helt fullt, men tror alla kunde sitta ner iallafall.
Och nu ska jag titta på tv, leta reda på ridkläderna och sen kanske äta något.
Som jag skrivit tidigare så blir det nog terränghoppning idag, tror vi ska ha samma hästar så blir kanske Molly då.♥
Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh så söt och fin bild



Tack för du röstat

2012-05-24 @ 22:30:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: