Helt enkelt en bra dag

Det har kort sagt varit en bra dag idag.
Dock så började dagen med att alla tjejer i klassen skulle ner till skolsyster och ta andra sprutan mot livmoderhalscancer.
Sen så har faktiskt denna måndag gått fort, och det brukar inte mina måndagar göra.
När jag och Ellen gick till bussen så var vi vid idrotts salen och Karro och Madde var framme vid mammas jobb så ropade dom att bussen kom, så vi fick springa lite men det var rätt många som skulle på så vi han med den.
När jag kom hem så la jag mig bara i soffan och satt på tven, sen har jag typ bara suttit framför tven.
Imorgon har vi engelska prov, sen följer jag med Ellen till hennes mormor.
På onsdag går jag i skolan till tio i tre som vanligt och sen så är det nästan bara att byta om och åka till ridningen.
Håller tummarna att jag får Molly som vanligt, men så blir det knappast.
Hoppas vi ska hoppa iallafall, men vill ha en större häst än Harry så jag kan hoppa högre, hehe.
Men nog skrivet nu, bloggar imorgon istället!:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: