Kör dom hårda "grabbarna" med

Har suttit och tittat på lite foto tips.
Sen google jag på "Nikon eller canon".
Kom fram ett sånt här forum där någon frågade vilken kamera som var bäst att fota barn med.
Då var det en som hade skrivit något också sen efter det skrev den det här, Dock så uppfattar jag Nikon som ett märke som de lite hårdare grabbarna använder.
Haha, tyckte det var så bra, men så är det ju, ofta har det större fotograferna Nikon♥.
Fast jag tycker ju om Nikon för att pappa har en gammal Nikon kamera.
Fast om jag fått en Canon istället för en Nikon (om jag ställt in mig själv på att tycka om Canon) så skulle jag ju tyckt mer om Canon.;)
Men nu ska jag sluta tjata om detta och titta lite på tven och sen får vi se om jag kanske kommer på något mer att göra.
Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, älskar de med =D

2012-05-01 @ 20:57:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har haft både nikon och canon och jag tycker nog fortfarande bäst om nikon tror jag :) Kan bero på att det var min första kamera och att man valde sida lite då!

2012-05-02 @ 06:24:06
URL: http://atilio.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: