Måndag 28/5

Då var det ny vecka igen då. Får hoppas att denna går lika fort som den förra gjorde.;)
Slapp syslöjden idag igen, så sköönt! För hade utvecklingssamtal, och efter det så fikade vi. Både mamma och pappa var med på samtalet, men när vi fikat så åkte vi hem sen har pappa och jag fixat lite med den nya skrivaren som pappa köpt. Imorgon tisdag, skola till 14.00, bussen går hem 10 över så kommer hem till halv 3 och bloggar väl kanske lite då. Ha en trevlig måndag kväll, nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Alcatraz! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin blogg :D

2012-05-30 @ 21:26:29
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: