Prov, skratt och bilder

Hade nationella prov i engelska idag, tror det gick sådär.
Har ett till på torsdag, men får stå ut med ett till då.
Sen efter proverna som vi hade direkt på morgonen så hade vi lunch.
Sen runt tolv så gick grupp ett ut till grupp två som hade idrott och spelade brännboll.
Så då spelade grupperna mot varandra, grupp ett vann med typ tio poäng.;)
När vi spelet klart och allt så gick jag, Ellen, Julia, Vilma och Christine till Julias mormor och hämtade hennes mormors hund Sören.
Efter det gick vi till en lekpark och typ, ja, skrattade och var allmänt knasiga, haha!
Men Ellen och Julia gick hem med Sören efter ett tag, fick några söta bilder på honom.
Men runt sjugo över två så gick Christine, jag och Ellen till bussen.
Christine följde med till Ellens mormor också, när vi kom dit så hälsade vi på Lillen och kattungarna.
Sen har vi varit där och fixat och fotat och skrattat!
Glömde säga att vi fick sluta en timme tidigare idag, så skööönt!♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: