Tisdag 29/5

Tråkiga rubriker blir det oftare och oftare då jag inte alls har inspiration till att varken fota eller blogga.
Men försöker så gott jag kan och hoppas ni blir nöjda ändå. När jag gick till bussen idag så fick jag ont i magen var med på första lektionen sen fick jag åka hem. Det är bra nu så imorgon är det ridning, hoppas så klaaart på älskade och finaste Molly ♥. Fast kommer säkert få Cryllan eller någon annan häst, alla utom Molly.... Har i stort sätt bestämt mig nu också att jag troligtvis inte kommer fortsätta på ORF nästa termin. Känns helt enkelt inte bra där mer, kommer leta lite smått efter medryttarhäst isåfall. Tror vi skulle ha markarb/hoppning imorgon.
Blir ingen bloggning alls imorgon så ni får vänta till på torsdag, ha mysig kväll!:)
Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefin bild vännen

kramra

2012-05-31 @ 01:41:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: