Trevlig Ockelbo tur

Vid halv tre tiden åkte vi till farbror i Ockelbo.
Vi fikade, jag lekte och fotade Tummen som blivit så stor, tänk att han snart blir ett helt år och sen pratades det bara.
Vi åkte hem runt halv åtta, så kom hem runt åtta tiden.
Mamma började med maten och jag satt mig här vi datorn en stund.
Så nu har vi ätit, och jag, pappa och Anton sitter och tittar på hockeyn på 4an.
Imorgon tänkte jag redigera bilderna från i tisdags och från idag och ladda upp lite bilder, har ju varit väldigt dåligt med både text och bild här på senaste tiden.
Nu närmar sig skolavslutningen fort, bara att stå ut dom sista veckorna...
Ha det bäst!:)
Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :D

2012-05-12 @ 22:01:13
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack :D

Ellerhur?

2012-05-13 @ 07:06:37
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: