AJ, min rumpaa

Kan börja säga ett stort TACK till finaste Josefine för att jag fick bli hennes bloggläsare vecka 16.♥
___________________________________________________________________________________
Slutade 14.00 idag, hade idrott sista timmen.
Det var ganska roligt, först värmde vi upp med någon lek.
Snubblade baklänges på en sån där bänk, så ramlade bakåt och landade på baken, haha!
Höll på att skratta ihjäl mig, fast nu gör det bara ont, skoj att rida imorn om man har ont i baken.x)
Sen körde vi Evighets staffet, vi höll säkert på 10-15min med det innan någon kom ikapp den andra.
Huvet dunkade och det kändes som om jag skulle svimma på slutet.
Imorgon är det onsdag och såklart ridning, tror jag ska ha Harry igen, söta pojk.
Har inte haft världens bästa uppdatering, men skolan tar rätt mycket tid och när man kommer hem är
jag rätt trött, sen måste jag verkligen komma igång ordentligt med engelskan innan sommarlovet.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: