Färska bilder

Hade ganska lång dag i skolan idag, även fast den gick fort.
Gick till 15.25, tog bussen hem, åt lite framför tven och läste igenom alla bloggar lite snabbt sen tog jag kameran och gick ut, för solen tittade fram lite bakom alla moln.
Det blev inte så många bilder men blev nöjd över dom bilder jag fick iallafall.
På engelskan så är vi 2 grupper som ska spela upp en teater, vi från grupp 1.
Och jag, Vilma, Emilia, Olliver, Emil, Martin Gabriel ska spela upp en av dom, haha!
Så vi tränade idag, fan vad kul det kommer bli, fast har sett till så jag slipper säga så mycket.
Typ det enda jag kommer säga är "ooh, Sorry!" hahaha! x)
Kommer lite om ridningen senare, allt jag kan säga just nu är att det blev en ovanlig och lite läsklig ridlektion.
Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Jättefina bilder!!



sv; tack detsamma :D visst är hon söt :)

2012-04-19 @ 21:31:29
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Jättefina bilder och vad skoj att spela teater sådär också, kul uppgift

2012-04-19 @ 22:58:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: