Godmorgon, eller lite sent kanske?

Godmorgon, eller ja, det är väl lite sent att säga det nu men ändå, haha!
Vaknade runt 11.00, mamma, pappa och morbror satt ute och fikade så gick ut en stund.
Sen har jag bara slöat vid tven, är inte på super glatt humör idag direkt..
Men idag är det iallafall soligt och varmt ute, så har varit ut och fotat i kanske 5 minuter.
Ska försöka få med mig mamma eller pappa på en promenad så att jag får fota lite.
Hatar att gå själv, så jävla tråkigt. Men imorgon ska jag kanske följa med
Antonia till Gävle Ryttarsällskap när hon ska tävla.
Tror hon skulle hoppa 1.30, fanns inga högre klasser. Kommer fota såklart då också
och sen kanske jag sover hos Patrik (min kusin) och Cathrine för Antonia ska tävla
på lördag också och då följer jag isf också med. Och då blir det naturligtvis att gosa lite med Metro också.♥
Men vi får se hur det blir, nu ska jag snart äta pannkakor.
Känns som om det är helg fast det är torsdag eftersom vi har lov.
Kommer kanske bilder sen ridningen ikväll också.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: