Hoppning med Harry

Hade Harry på ridningen i osndags igen.
Natalie åkte med oss upp också, när vi kom dit så gjorde vi iordning hästarna och sen satt vi upp.
Värmde upp dom lite och sen fick vi hoppa en lite kombination.
Harry var lagomt pigg, han var inte så pigg som han var förra onsdagen.
Natalie red Corona, Elin red Maggie och Hanna red Phu.
Efter en stund fick vi hoppa kombinationen och sen komma på ett räcke.
Och när Natalie hoppat räcket så kom hon jätte snett i ena hörnet, så Corona gick omkull.
Det gick bra med både Natalie och Corona, men Natalie fick ont i handleden, vet inte om hon bröt den eller hur det blev.
När några hjälpt Natalie så fick vi andra hoppa ett hinder med däck under, Harry vägrade 1 gång.
Vi skulle träna på att komma lite snett på hindrerna men ändå hinna med och sväng och hoppa dom.
Pappa fotade lite men tror inte jag orkar ladda upp bilderna.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Jag länkade till en sida där man kan köpa både Usb och mugg i inlägget. Men om man vill köpa i butik tror jag att man kan köpa en sådan där mugg på Teknik Magasinet. :) Tack för din kommentar och hoppas du får en trevlig fredagskväll!

2012-04-20 @ 18:01:12
URL: http://sthlmsfoto.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: