Popcorn och match

Sitter och gottar i mig onyttiga popcorn medans vi tittar på hockey och blir förbannade när Skällefteå gör mål.
Men jag blir så törstig av popcorn så jag häller i mig en massa påskmust också, hahah.
Jag ska även försöka få in lite mer häst här på bloggen också.
Eftersom det också är ett väldigt stort intresse, speciellt hoppning, så vänta er lite mer häst inlägg framöver.
Har tänk fixa en liten tävling här på bloggen, men vet inte vad för tävling?
Så kom nu med förslag så kanske ni själva vinner!
Kommentarer
Postat av: Mirre - Foto, vovve & Vardagar

Sambon kikar också på hockey, man får inte många ord ur honom, han är för inne i det, haha



Tack, ja Bellman är en riktigt söt kelgris, så mattig =D



kram

2012-04-17 @ 21:44:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: