Sjuklingen bosatt i soffan

Jag har varit bosatt i soffan sen igår.
När jag vaknar går jag ner, har vaknat runt halv 7, kvart i 7 sen igår och lägger mig i soffan.
Sätter på tven och sen ligger jag där tills jag går och lägger mig på kvällen.
Inte har jag kunnat sova ordentligt i soffan heller, så är sjukt trött.
Igår kväll gick pappa, jag och Anton och la oss 01.10, somnade iaf nästan direkt då.
Solen har lyst mot soffan sen imorse, och jag har haft filten och leggings och en tröja + en kofta på mig.
Så febern har gått upp till 39,8 grader, men nu börjar den gå ner lite igen.
Men imorgon blir det nog en helt blogg fri dag om jag inte mår bättre.
Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Aw, men är man sjuk ska man bara ligga och ta det lugnt.



Krya på dig! ♥

2012-04-29 @ 22:21:18
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Fanny & Filippa

Sv.Kul! Hur många fick du då?? Vi fick 105!



Kram!

2012-04-30 @ 10:06:22
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: