Tandläkarbesök

Ja, som rubriken lyder så har jag varit till tandläkaren idag.
Tycker det börjar bli lite jobbigt att lära åka ända till Gävle för att spänna tandställningen.
Är öm som fan i tänderna nu, gör skit ont.
Men fick en bra tid nästa gång, för fick en tid klockan 15.00 en Måndag.
Alltså slipper jag syslöjden den måndagen, haha! Men det är ända in i Maj så..
Men om en timme åker jag till stallet, dressyr på Harry ponken idag då.
Både pappa och mamma följer med så pappa ska fota lite, inte direkt för att det
går så bra att fota i ridhuset men ja, ni får nöja er med dom bilderna som blir, hehe.♥
Kommentarer
Postat av: Marie

Ajaj förstår att det gör ont i bissingarna ef det, har faktiskt oxå haft tandställning.



Hehe, gillar du ej slöjd?

2012-04-12 @ 14:18:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: