Uppdateringen börjar...

Då är jag tillbaka efter att nästan inte ha hunnit skriva något inlägg alls under helgen.
Jag har som sagt varit med Antonia på Gävle Ryttarsällskap när hon tävlade Never Stop.:)
Det gick väl sådär, 12 fel båda dagarna... Men det var inomhus och Never går inte lika bra då.
Så nästa tävling så är det utomhus, och då håller vi tummarna att dom får en 0-a i 1.30.
Never Stop är ju så duktig, stora söta häst!♥
Igår fick jag även ett par nya ridstrumpor av Cathrine, ett par skit snygga som passar jätte bra till ridbyxorna.
När jag kom hem igår så hoppade jag in i duschen och sen var det bara att skynda att få på sig andra kläder
och sen cyklade vi iväg.
Vi blev ju bjuden på mat, tacos, mumms! Sen så pratades det en massa som vanligt och så, åt en massa godis.
Dom har en inglasad altan så där satt vi, runt 1 somnade jag typ.
Men runt 01.40 så cyklade jag och Anton hem, somnade runt 02.00 och nu vaknade jag för en stund sedan.
Vädret är lite halv bra idag, så får se om jag fotar lite.
Annars kanske jag sätter mig och fixar lite bilder hit, några från i onsdags och sen från i helgen.
Kommentarer
Postat av: Josefine & Sanna

Just nu har vi frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga♥

PS. Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer!



/Josanna

2012-04-15 @ 14:41:59
URL: http://joossanna.blogg.se/
Postat av: Josefine & Sanna

SV: Gärna! :D Säg till när du följer oss, så gör vi desamma!

2012-04-15 @ 16:48:59
URL: http://joossanna.blogg.se/
Postat av: Josefine & Sanna

Yepp, vi blev nr 12. ^^ Tack ♥



Kram Josanna ♥

2012-04-15 @ 16:57:51
URL: http://joossanna.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: