Varför just nu för

Ja, jag har gått och fått feber under igår kväll/inatt..!
Hostar även så jag har fått ont i halsen, stackars mig, haha.xd
Varför lära jag få det just nu när vi är lediga även måndag och tisdag?
Och sen har ju solen börjat vara framme om dagarna så det är perfekta foto vädret och då blir jag sjuk.
Men kommer nog inte direkt blogga något nu under helgen, orkar helt enkelt inte sitta vid datorn.
Och bilderna jag lovat dig Emili kommer upp nästa gång jag sätter mig vid datorn, så det beror på när jag orkar sitta och rediga dom.:)
Hoppas ni får en trevlig helg nu!♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: