Veckan snart slut

Snart är även denna vecka slut.
Vi spelade basket på idrotten, det var lite jobbigt men roligt.
Sen har vi bara haft tråkiga lektioner, eller ja, utom engelskan då.
Bussen gick hem kvart i fyra idag, när jag kom hem slängde jag mig bara i soffan.
Har varit trött hela dagen så blir nog ganska tidigt ikväll.
Imorgon följer jag med Ellen till hennes mormor, och dom har fått 2 kattungar!
Så sött, tror dom föddes i tisdags, eller när det nu var.
Sist jag såg så små kattungar var hos farbror för snart ett år sedan.
Har inte fotat något dom senaste dagarna, och det beror ju på att vädret inte var något vidare.
Men imorgon kväll kommer jag ladda upp bilder från ridning och sen fotar väl ellen o jag lite hos hennes mormor också!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: