Vinter igen?

Är det vinter igen eller?
Det har ju snöat typ hela eftermiddagen, sjukt jobbigt när man tror att det ska bli vår.
Fast det är ju ganska varmt ute så snön blir ju inte kvar men ändå, tråkigt!
Vi hade en jätte jobbig idrotts lektion idag, men den var rolig.
Nu börjar strax hockeyn, Brynäs-Skällefteå så vi får hoppas att Brynäs vinner.
Fast det skulle vara roligare om dom vinner på hemmaplan, konstig att jag snackar om hockey
men jag har börjat tycka om både att titta på hockey och spela fotboll, men imorgon är det ridning.
Jag hoppas naturligtvis på Molly, men annars vill jag ha Harry gubben igen. Vi ska hoppa så det spelar ingen roll vilken, men vi kommer bara vara jag, Hanna, Natalie och Elin så det blir nog bra.
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv: desamma :D hihi tack! du med :)

2012-04-17 @ 20:12:19
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Johanna - JOHANNAQ.BLOGG.SE (fotoblogg)

Det där är ju på Gävle ponnyklubb! Men du rider väl inte där? :)

2012-04-18 @ 15:28:00
URL: http://johannaq.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: