Börjar bli frisk?

Jaa, mår mycket mycket bättre idag.
Har ju haft magsjuka igår natt och igår...Inte kul!
Jag försökte blogga, men orkade inte skriva klart inlägget.
Idag ska jag försöka fota lite, kanske smiter ut en sväng.
Annars är det bara att städa lite här hemma idag och byta ut alla sängkläder och allt..
Det är lite smått soligt ute, så är rätt sugen på att klä på mig och gå ut, det är -14 grader ute.
Men nu ska jag  titta lite på tven, klä på mig lite, kanske duschar en sväng först.
Sen ska jag leta rätt på kameran och ev då gå ut och fota.
Efter det blir det väl att läsa igenom lite bloggar och så, fast det är ju så tidigt än så
ingen har väl hunnit skrivit så mycket kanske.



Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: