Ca 580 bilder från hemlingby

Fotade ca 580 bilder dag, flera av dom kommer dyka upp här på bloggen lite under imorgon och fredag.
Jag, Ellen och Julia fotade nästan hela tiden, Julia åkte skidor och så också.
När vi kom till Hemlingby så gick jag, Ellen och Ida + Anna-karin och en massa killar en promenad.
Fotade lite när vi gick och så, sen fotade vi dom som åkte i pulka backen m.m.
Ska äta nu, kan berätta mer sen, fast det får bli efter ridningen.

Mickis i den lilla pulka backen
Haha, några klasskompisar åkte ner på mage i stora backen
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: