Hälsat på i trödje

Har varit och hälsat på i trödje nu.
När vi kom dit så gick vi till hagarna och fotade och gosade
lite med hästarna, Never slickade mammas händer typ hela tiden..;)
Metro gumman stog och åt och var inte så sugen på att vara med på foto och Smaschen (stv..)
stog långt bort och orkade inte byta till 55-200mm objektivet, hehe.
Sen gick vi in, fikade, pratade och så, vi pratade lite om hur alla ridklubbar är...
Sen tittade jag, pappa, anton och patrik (min kusin) lite på en action film.
Sen åkte vi hem, gosade en massa med alla katter också, blev inte så mycket bilder
men några kommer upp någon gång här på bloggen.
Cathrine och jag bestämmde att jag skulle komma dit och kanske rida Metro på sportlovet.
Nu ska jag äta nudlar och titta på tv, jippie, ikväll är det Äkta Människor!♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: