Hemlingby imorgon

Imorgon får man lite sovmorgon, vi kommer ta halv 9 bussen istället för kvart i 8.
Vi ska samlas vid skolan eller zebran eller något vid tio i nio.
Tar såklart med kameran och fotar med Ellen, vi får väl se om någon mer går med oss.
Dom flesta andra ska ju åka något, typ skidor m.m.
Men bilderna kommer komma upp här på bloggen, iaf natur bilder och några bilder på kompisarna och så.
Det kommer även vara fler klasser där från andra skolan, så alltså inte bara Bergbyskola..tråkigt!!
Men jag kommer att försöka att inte vara så mycket vid just det områder där alla är, kommer väl fota nästan hela tiden.
Strax sticker jag på kalas, kameran med och kanske fotar lite katter och hästar.
Sorry, inga bilder att ladda upp just nu..!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Vad roligt! Det går jättebra det :)

2012-02-21 @ 17:21:27
URL: http://sthlmsfoto.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: