Idrott sista timmen

Har idrott i skolan nu, hur tråkigt som helst.
Efter idrotten tar jag bussen hem, laddar på kameran och sen lite senare åker vi till moster på kalas.
Får se om jag hinner fota några kisse missar eller några hästar.
Isåfall kommer bilderna när jag kommer hem därifrån.
Imorgon äre friluftsdag i skolan som sagt, ska fota med Ellen.
Sen är det ridning, kanske hoppar barbacka på Phu iallafall, fast vi får se.
Ska be pappa fota/filma, om han fotar så kommer bilderna upp här sen på torsdag.
Yeey, på fredag slutar grupp 1 tidigt och då får vi sportlov! =D


Sötis Phu! =)♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: