Morgon timmarna

Jaha, då var det lördag morgon/förmiddag igen då.
Katten väckte mig klockan 6 genom att klättra ner i en papperkasse
jag har i rummet med lite saker i, och det lät ju som fan v mig feta katt som inte orkar "hoppa" i
utan självklart måste krypa i så det prasslar som mest.. Så skickade ut henne ur rummet och somnade om.
Sen vaknade jag runt halv 10 när hon kom in igen och trampade på magen mig!
Då gick jag upp och satt mig vid Antons dator nere i soffan och tittade lite på tven, tog fram lite frukost och så.
Sen har jag suttit här och tittat på tven, har klätt på mig lite och ska fota lite nu.
Någon gång runt hal 3-3 tiden ska familjen gå på Bio, det blev "Mästerkatten". =)
Det verkar vara rätt roligt och lite gullig, ska fixa ett tidsinställt inlägg med lite bilder medans jag är på bio.
Nu ska jag fika lite och sen som sagt fota, kommer några outfits bilder också idag!
Och eftersom jag inte verkar få skriva text på mina bilder så kommer jag att ladda upp väldigt små bilder framöver som ni inte kan ta.
Men fixar något mer inlägg med bilder innan jag sticker till Gävle.

Kommentarer
Postat av: Marie

Sedärja så du kian, bloggen börjar ju ta fart, masa du fixat ju

2012-02-18 @ 11:49:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: