Nationella prov

Hejsan!
Hade nationella prov idag i svenska.
Gick bra, gillar ju svenska så det är väldigt lätt.
Läste lite när jag var klar och så.
Sen berättade vår ena lärare att vi skulle få sluta halv 12 istället
för tio i tre för att alla lärare till elevensval var på något möte eller något.
Jag, Mickis och Ellen gick runt lite i bergby efter skolan.
Åkte med bussen hem och följde med Ellen, Tezz följde också med.
Vi åt nudlar och tittade på "Äkta Människor" på ellens dator.
Efter någon timme gick tezz hem och runt kvart i tre gick jag hem.
Nu sitter jag och väntar tills klockan blir tillräkligt mycket så jag kan byta
om till ridningen.
Ska ev. byta häst med Mickan, isf blir det Maggie. :)
Kanske hinner blogga lite när jag kommer hem, hoppas vi får hoppa lite idag
på ridningen.

Kramis!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: