På gång kanske?

Är super glad just nu, alla rätt på engelskan idag. ;)
Hhaha, ska träna på nya nu så hoppas vi att jag får igång engelskan lite.
MÅSTE komma igång med den om jag ska ta mig in på mediaprogrammet om några år.
Just nu sitter jag och tittar på "Buffy the vampire slayer", klockan fem börjar "Ghost Whisperer". :)
Hade tänk ta kameran och ut och fota direkt när jag kom hem, men orkade inte.
har förbannat ont i ryggen sen ridningen i onsdags, vet inte varför, men får alltid ont i ryggen
när jag rider.. Inte kul.
Under veckan kommer det inte så mycket uppdatering, hinner inte riktigt med bloggen tsm med skolan.
På fredag slutar hela klassen halv 12, lyxigt.
Börjar sakna Metro gumman nu, fast snart ska fyller kusin år så då åker vi ju dit
så ja får hälsa på henne. ♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: