Parfym, smycken och nagellack

Dom här 3 sakerna använder jag mest när jag väl använder parfym, smycken och nagellack.




Hade inte något att skriva om just nu, så fick bli ett litet ovanligt inlägg för min del.
Inte direkt något intressant att veta men, ja.
Snart ska jag väl äta något en sen fixa och fota lite och skriva det där tidsinställda inlägget som jag lovade er.
Efter det sticker vi nog till Gävle, kanske ska kika in på en ny kamera väska idag istället.
Fast vet inte om jag ska spara penarna till objektivet eller om jag ska köpa kameraväska.
Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så mycket fint, nagellacket var cool färg på



=D, varför jobbigt nu?

2012-02-18 @ 13:19:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: