Råhällan=Bästa fotograferingen

Vill så gärna åka till Råhällan igen, det är världens fotoställe när det är snö där och sol.
Håler tummarna att solen vill vara framme imorgon också, fast pappa
kanske inte vill skjutsa.
Jaja, får väl fota någonstans här i lilla tråkiga norrsundet då.
Fler bilder från stugan kommer snart.
Jag vill till Råhällan för där finns så mycket gamla hus. :)
är riktigt sugen på att fota lite gamla saker just nu.
Får kanske leta fram lite annat imorgon annars också.
Ska inte fota en ända natur bild imorgon om jag blir hemma, ehehe.
Någon som är sugen på lite fotografering?
Porträtt eller bara fota tsm med mig? :)
Fotade den idag med Nikon D3100-AF-S NIKKOR 18-55mm. :)
Kommentarer
Postat av: Ida :)

jag vill, men,som jag har varit mot dig så antar jag väl om det

2012-02-04 @ 18:59:37
URL: http://ryttarida.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: