Ridningen

Åkte och hämtade Ellen 20 över 4, åkte till Bergby och hämtade Hanna.
Sen bar det av mot Ockelbo, tittade vilka hästar vi skulle ha.
Sen gick vi ut i ridhuset och plockade fram lite saker.
Jag fick Phu, gjorde iordning honom och sadlade.
Blev sist inne i stallet så stressade lite, gör lätt det när jag blir ensam kvar. x)
Hoppade upp, skrittade fram lite, sen fick vi jobba på volten och ställa dem inåt och utåt.
Efter en stund fick vi göra samma sak i trav, hoppade i ett litet kryss.
Phu vill gärna smita förbi men det gick bra och han hoppade, bara att jag inte riktigt hängde
med så gjorde några fail hopp. x)
Sen körde vi en liten bana, failade på hindret när Phu hoppade...
På slutet fick vi hoppa hindret igen, men då skulle vi titta på våran ridlärare så som stog en
bit bort i vänstra hörnet.
Genast blev det lite svårare, vi fick göra det för att lära oss att förbereda oss mer
innan hoppet.
Sen skrittade vi av hästarna och gick in med dem i stallet.
Borstade av Phu och mamma gick med sadel och träns.
Hämtade några höpåsar och väntade till Ellen blev klar med Molly. :p
Sen hämtade vi privathästarnas höpåsar, gick upp och fikade.
Nu har jag duschat och ätit, så snart blire väl att sova lite.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: