Skor, byrå och lite fotoramar

Som sagt har jag varit i valbo några timmar nu.
Kom nyss hem och så, slutade halv 4 i skolan, så mamma, pappa och Anton
hämtade mig vid skolan.
Sen åkte vi till valbo, vi började med att titta efter ett par skor åt mig som var
lite tjockare än mina röda vanliga skor. :p
Frös ihjäl fötterna i dom, för min andra skor gick sönder i dragkedjan sönder.
Hittade inga utom ett par prick lika, lixom skit roligt att köpa lika skor. :/
Men har svårt att hitta skor så det var dom enda jag passade.
Efter det fikade vi lite och sen gick vi runt och kollade lite.
Har fått en liten byrå som jag ska ha som sängbord och några fotoramar.
Nästa helg ska jag fota Ida lite, porträtt bilder. :)
Roligt blire, imorn hänger som sagt Julia med hem, och om det inte snöar och är
grymt kallt så fotar vi lite.
Vill inte ha kameran ute i för kallt väder heller.
Bloggar mer imorgon, sämst uppdatering idag men bloggar mer imorgon istället. :)


Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: