Söndag förmiddag

Då var det söndag förmiddag igen då, sitter och fikar lite nu.
Men ska ta kameran och ev gå ut och fota lite, vi får väl se.
Solen försvann nyss, det var jätte fint precis när jag vaknade...
Får nog ta lite inne fotografering igen då, fast solen tittar fram pytte lite.
Ni var super duktiga på att besöka bloggen igår. =)


Fotade klockan på micron igår kväll, hehe!
Hade lång slutartid, men tyckte det vart lite häftigt.
Man behöver ju inte ha skärpa på foton för att dom ska bli fina.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: